- Aktivnost: ČISTE ROKE ZA ZDRAVE OTROKE
Pri skupini Žabice se že od začetka šolskega leta navajamo na pravilno umivanje rok z uporabo deklamacije Traktor. Ker pa smo je v zimskem času začeli kihati in smrkati, smo začeli spoznavati kam kihati in kašljati – v komolec roke. Tako bacile ujamemo in jih močno stisnemo, ter nas s tem »rastejo« mišice. Otroci so s ponosom kašljali in kihali v rokav, da so lahko pokazali kako močne mišice imajo. Ob aplikatih – slikah, ki prikazujejo kam kašljamo, zakaj in kako umivamo roke, ob NTC deklamaciji Traktor smo se pogovarjali o našem kihanju, kašljanju in umivanju rok. Da smo ozavestili pomen mila, smo izvedli poskus z vodo, poprom v prahu, ki je predstavljal bacile, in z milom. V posodo smo nalili poper in natresli »bacile« (poper). Nato smo prst namazali z milom in ga pomočili med »bacile«. In kaj se je zgodilo? »Bacili« so se razbežali. Ob umivalnici smo si uredili kotiček – Čiste roke za zdrave otroke, kjer ob slikah obnavljamo svoje znanje.
- Aktivnost: VARNO S SONCEM
Zaradi igre na igrišču, sprehodih v okolico vrtca, sva se z otroci pogovarjali o varni igri na igrišču v senci, kako se oblečemo v toplem vremenu, uporaba kape, sončnih očal in sončne kreme, pitja veliko vode. Ob tem smo se naučili pesem Sonce se smeje. Ves NIJZ material sva obesili na oglasno desko ter vse to poslale na njihov mail. Ustvarili sva didaktični material, ker je oblika otroka na papirju. Na to otroci polagajo različna oblačila, obutev, pokrivalo. S tem tudi spoznavamo matematična razmerja (pod, nad, na).
- Aktivnost: O MIŠKI KI JE ISKALA SIR
Ob prebiranju pravljice O miški, ki je iskala sir, smo spoznali, da moramo smeti ločevati v različne zabojnike. Lutka miška nam je predstavila ločevanje odpadkov, jih poimenovala in nam pomagala pri razvrščanju smeti v pravilni zabojnik. Ob igri z različnim materialom (papir in embalaža) smo utrjevali svoje znanje in se igrali pravilnega ločevanja odpadkov. Staršem smo razdelili brošure za ozaveščanje razvrščanja odpadkov. Pred igralnico smo si uredili Ekološki otok, ki ga vsakodnevno uporabljamo.
- Aktivnost: VKLJUČEVANJE TUJEJEZIČNIH OTROK
V skupino sta vključena tujejezična otroka. Ker sta otroka v mlajši starostni skupini, sva se pri osnovnih dejavnostih (hranjenje, dnevna rutina, poimenovanje znakov) posluževali besede v tujih jezikih. Staršem sva razdelili aplikat s slikami dnevne rutine, ki so ga vzeli domov, da so se z otrokom lahko pogovarjali o vrtcu v njihovem jeziku.
- Aktivnost: SLOVENSKI TRADICIONALNI ZAJTRK
Tematiko Slovenskega zajtrka sva izpostavili, saj imamo v skupini deklico, ki ima intoleranco na mleko. Otroci so že ugotovili, da ima določeno prehrano drugačno, zato smo spoznavali različna mleka s pomočjo slik. Oblikovali smo plakat, na katerega smo nalepili slike jedi, ki jih jemo pri obeleževanju tega praznika. Pri tem zajtrku smo si pogrnili mizo in pripravili praznični pogrinjek. Pri mizi smo si ogledali različne jedi in jih poskusili. Podrobneje smo si ogledali tudi jabolko.
Pripravila: Janja Fink